dijous, 26 de novembre del 2009

Setmana Blanca: NATUPARK

El dilluns dia 16 vàrem anar a NATUPARK, el bosc tancat o el jardí de cordes, un nou concepte d'activitats lúdiques i pedagògiques dins l'entorn natural. El parc consisteix d'uns circuits on hi podem trobar: ponts tibetans, tirolines, lianes, troncs oscil·lants, de xarxa, nepalès... en resum 118 jocs.
La sortida va estar pensada des de l'assignatura de Educació física, per a conèixer aquest recurs tant interesant per a realitzar amb els nens d' educació infantil, ja que el parc disposa d'un espai pensat per a nens petits (de 3 a 5 anys).
Va ser una experiència molt divertida, però alhora també em va servir per a la meva superació personal, ja que en alguns trams del jardí em costava molt travessar-los i un cop vaig acabar em vaig sentir molt realitzada.
Aquesta reflexió em serveix per aplicar-la també als nens que visiten el parc, per veure que ells també es superen a si mateixos, i el fet d'haver-ho viscut en primera persona em fa valorar més les capacitats motores que es treballen en aquesta experiència: la coordinació, la força, l'equilibri, la destresa...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada