divendres, 25 de desembre del 2009

Valoració de Síntesi

A l'última classe de TIC el Jordi ens va demanar que féssim una última entrada al nostre bloc explicant la nostra experiència amb l'assignatura.

Personalment puc dir clarament que he après molt en molt poc temps ja que vaig començar l'assignatura amb unes nocions mínimes sobre les TIC i sobre la informàtica en general.
Em sorprèn que en tant poc temps haguem pogut aprendre tantes coses, des de treballar amb l'Audacity, fer una aportació a la viquipèdia, treballar amb el Gimp, amb el Movie Maker... i moltes coses més... I només amb 4 mesos!

Hem sento molt orgullosa del meu esforç del meu treball constant i dels aprenentatges assolits. M'agradaria destacar dos pràctiques que hem realitzat que per bo o per dolent m'han ajudat a seguir endavant:
  • En primer lloc vull parlar del treball de Viquipèdia: Quan el Jordi ens va proposar aquesta pràctica vaig pensar que no seria capaç de fer-la, ja que em semblava molt difícil: "Jo escriure a la Viquipèdia?" Però un cop ens hem "llençat a la piscina" hem vist que tot és possible si hi posem una mica d'esforç.
  • I l'altra pràctica que m'agradaria destacar i de la qual em sento molt orgullosa ha estat la de Territori, un treball que va portar moltes hores de feina per a crear el vídeo i muntar l'exposició però que el resultat final m'agrada molt i espero que quedi reflectit amb l'esforç que ha suposat.
Ja se que només ens demanaven dos pràctiques, però també m'agradaria destacar la feina feta al meu bloc. Ja que quan vàrem començar l'assignatura jo no ho coneixia i em vaig quedar molt parada quan me'n vaig assabentar que en faríem un, i sobretot que seria el motor de l'assignatura.
He treballat moltes hores amb el bloc i em sento molt satisfeta del resultat i m'agradaria dir que és una eina que ja he aplicat a la meva vida fora dels estudis.

En resum aquesta assignatura m'ha sorprès molt i m'ha ensenyat moltes coses i espero que a partir d'ara pugui seguir aprenent moltes altres coses pel meu compte.


Foto extreta de: (http://territoriokids.blogspot.com/2008/04/4-estudio-de-audiencia-infantiljuvenil.html)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada